April 29, 2013

The contest winner! + surprise for girls who live in Romania/ Castigatoarea concursului + surpriza pentru fetele care stau in Romania!

Time has come for me to announce the contest winner :) I'm extremely sorry I had to choose only one girl :(
Here are the contestants :

A venit timpul sa anunt castigatoarea concursului :) Imi pare extrem de rau ca a trebuit sa aleg o singura fata :(
Aici sunt participantele:


1. Alina


2. Florentina


3. Raluca


4. A.


5. Cleopatra


6. Andra


7. Bianca


8. Roxana


9. Rita


10. Sorina


First, I looked at the photos and eliminated the girls whose cuticles were not neat looking (or were cut) or whose nails were uneven or in a bad shape. Some of you sent me bad quality photos.
I was left with Raluca, Andra and Rita. Then I looked at the general aspect of the nails and hands and the winner is... Rita! Her hands and nails look very nice. The design she has is as creative and beautiful as it is easily done. Congratulations Rita! I will expect an e-mail from you with your shipping information :)

Mai intai, m-am uitat la poze si am eliminat fetele ale caror cuticule nu aratau bine (sau erau taiate) sau ale caror unghii erau inegale sau intr-o stare proasta. Cateva dintre voi mi-ati trimis poze de calitate slaba.
Am ramas cu Raluca, Andra si Rita. Apoi m-am uitat la aspectul general al unghiilor si mainilor si castigatoarea este... Rita! Mainile si unghiile ei arata foarte dragut. Design-ul pe care il are este pe cat de usor de facut pe atat de creativ si frumos. Felicitari Rita! Astept un e-mail de la tine cu informatiile pentru trimiterea premiului :)

And now, the surprise :D In the Melkior store in Bucharest you can find the nail files I gave as a prize . For girls from other Romanian cities, the files are available online too:

Si acum, surpriza :D In magazinul Melkior din Bucuresti poti gasi pilele pe care le-am dat ca premiu . Pentru fetele din alte orase, pilele sunt disponibile si online:

PILA 2 FETE POP 180/240-diverse modele - this is a different brand but the grit is the same/ aceasta este de la alta firma dar are aceeasi granulatie
PILA 2 FETE ALBA FINA 400/400
PILA 2 FETE SEMILUNA STRALUCIRE EXTREMA

Cleopatra (http://frumuseteacleopatrei.blogspot.ro/) and Sorina (http://cubysor.wordpress.com/) recently gave up cutting their cuticles and I'd like to congratulate them for this achievement :D

Cleopatra (http://frumuseteacleopatrei.blogspot.ro/) si Sorina (http://cubysor.wordpress.com/) au renuntat recent la a-si mai taia cuticulele si as vrea sa le felicit pentru aceasta realizare :D

A huge thank you to all the girls who entered! There will be many more contests so don't be sad if you didn't win :)
Can't wait to show you the manicure I'm currently wearing. Something about my nails has changed but more on this tomorrow :D See you!

Un mare multumesc tuturor fetelor care au participat! Vor mai fi multe concursuri asa ca nu fi trista daca nu ai castigat :)
Abia astept sa-ti arat manichiura pe care o port momentan. Ceva s-a schimbat la unghiile mele dar mai multe despre acest lucru maine :D Pe curand!

7 comments:

  1. Felicitaaaaari!:* Si , da , am reusitttttt! Multumesc:*

    ReplyDelete
  2. Felicitari castigatoarei si poate noua celorlalte, ne va aduce iepurasul niste pile asa, ca ale Ritei :P
    Eu oricum am castigat, am mai multa grija de cuticule si de intreaga piele a mainii! Parca sunt la grupul de dezalcoolizare, doar ca aici este vorba de taiatul cuticulelor :))Multumesc!

    ReplyDelete
  3. Cu cea mai mare placere! Sunteti cele mai dragute :D M-ati facut sa fiu extrem de mandra de mine si de faptul ca mi-am facut blog. Ma bucur enorm ca am decis sa impartasesc tuturor fetelor tot ce stiu despre unghii <3

    ReplyDelete
  4. Multumesc mult de tot pentru premiu si felicitari si celorlalte participante pentru unghiutele lor :*:*:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu multa placere :* Abia astept sa mai fac concursuri, sunt distractive :D

      Delete
    2. Si noi abia asteptam sa mai participam ;)

      Delete
  5. N-am putut sa nu te nominalizez la tag-ul acesta :)) http://ioanasreviews.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award-tag.html

    ReplyDelete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)