July 19, 2013

Update on my broken nail!/ Ce s-a mai intamplat cu unghia mea rupta!

You may remember that two months ago, I broke a nail. I repaired it using acrylic and a small piece of a teabag.
Some time after that, I discovered dirt under the patch. I removed the acrylic and replaced it with a few layers of gel polish topcoat together with a new teabag piece. The patch was much chunkier but it held well. 
And yesterday, after two months, the patch came off when I was removing my nail polish and I was super surprised to see my nail come out like new, with a slight peel that was easy to smooth out using a 600 grit file.
All in all, I am super pleased with my experience with nail repairs. Acrylic is a very strong material but I would advise sealing it with a thin coat of normal gel or several coats of gel polish topcoat because these two are less porous.

Poate iti amintesti ca acum doua luni, mi-am rupt o unghie. Am reparat-o folosind acryl si o bucatica de pliculet de ceai.
Ceva timp dupa intamplare, am descoperit murdarie sub pansament. Am indepartat acrylul si l-am inlocuit cu cateva straturi de topcoat semipermanent impreuna cu o noua bucatica de pliculet de ceai. Pansamentul era mult mai grosolan dar a tinut bine.
Si ieri, dupa doua luni, pansamentul s-a dezlipit cand imi indepartam oja si am fost super surprinsa sa-mi vad unghia iesind ca noua, cu o mica ciobitura care a fost usor de netezit cu o pila de granulatie 600. 
In concluzie, sunt super incantata de experienta mea cu reparatii de unghii. Acrylul este un material foarte rezistent dar as recomanda sigilarea lui cu un strat subtire de gel normal sau mai multe straturi de topcoat semipermanent pentru ca acestea doua sunt mai putin poroase.


My nail after the patch came off
Unghia mea dupa ce s-a dezlipit pansamentul



My nail after smoothing out the small peel
Unghia mea dupa ce am netezit mica ciobitura



Hope this helps you :) There is really no need to cut your nails when we've got so many options to repair them. Good luck!

Sper ca te ajuta acest articol :) Chiar nu este nevoie sa-ti tai unghiile cand avem atatea optiuni pentru a le repara. Succes!

2 comments:

  1. Arata perfect<3
    Acelasi lucru am vrut sa fac si eu doar ca cu gel dar am avut ghinion ca nu am avut lampa si nu cred ca tinea prea mult ca unghia era rupta pana la jumate.
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc :* Eu cred ca ar fi tinut daca nu pana ajungea unghia lunga, macar pana crestea cat sa nu o tai din carne :)

      Delete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)