September 07, 2014

Back to school pencil nail art

Today I've got a nice back to school design to show you :D Hope you'll like it!

Astazi am un design foarte dragut sa iti arat pentru inceperea scolii :D Sper sa-ti placa!


I only have this photo :( For this design, I started by applying a cream coloured polish on the whole nail. After mattifying the background, I used two different watercolour shades (Raw Sienna and Burnt Umber) to paint the body of the pencil. After that, I used watercolour black pencil to do some shading which I then emphasized with black watercolour. The last step was to paint the tips of the pencils using acrylic paint. The orange tip was done with polish and I recommend you do them all with polish, if you have the shades you want. This is the tutorial I followed but my design didn't came out that nice :P

Am doar aceasta poza :( Pentru acest design am inceput prin a aplica o oja de culoare crem pe toata unghia. Dupa ce am matifiat fundalul, am folosit doua nuante diferite de acuarela (Raw Sienna si Burnt Umber) ca sa pictez corpul creionului. Dupa aceea, am folosit creion de acuarela negru ca sa schitez niste umbre pe care le-am accentuat apoi cu acuarela neagra. Ultimul pas a fost sa pictez varfurile creioanelor folosind vopsea acrilica. Varful portocaliu a fost facut cu oja si recomand sa le faci pe toate cu oja, daca ai nuantele pe care le vrei. Acesta este tutorialul pe care l-am urmat dar design-ul meu nu a iesit asa frumos :P


And here are other back to school nail art ideas which I loved:

Iar aici sunt alte idei de unghii pentru inceperea scolii care mi-au placut mult:




Lastly, here are my nails without polish. As you all know, once the cold weather comes, natural nails become very susceptible to breaks because they lose their flexibility. I have never been able to keep long nails during the cold season, with all the cuticle oil I use :( So, I will probably either try my hand at doing an acrylic overlay on them or cut them short and try to sculpt acrylic nails on them. I will see :D

In cele din urma, aici sunt unghiile mele fara oja. Dupa cum stiti, odata ce vine vremea rece, unghiile naturale devin foarte susceptibile la rupturi pentru ca isi pierd flexibilitatea. Eu nu am putut niciodata sa-mi tin unghiile lungi in timpul sezonului rece, cu tot uleiul de cuticule pe care il folosesc :( Asa ca, probabil ori o sa-mi incerc mana la a-mi face o protectie cu acryl pe ele ori o sa le tai scurt si o sa-mi sculptez unghii false din acryl. O sa vad :D


Hope you have a great Sunday evening! See you next week!

Sper sa ai o seara de duminica superba! Pe saptamana viitoare!

4 comments:

  1. cee frumoase suuuuuunt <3 aoleoooo <3

    ReplyDelete
  2. Mie imi place cum ti-a iesit, este foarte frumos modelul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi! Arata ok dar mie imi placeau mai mult cele din video :D

      Delete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)