October 26, 2014

Halloween horror clowns/ Clovni horror de Halloween

I'm thrilled to present you my Halloween manicure - partly inspired by the 4th season of American Horror Story :D A few days ago, I caught my boyfriend watching the first episode and it really inspired me! Hope you like it!

Sunt incantata sa iti prezint manichiura mea de Halloween - in parte inspirata de sezonul 4 din American Horror Story :D Acum cateva zile, l-am prins pe iubitul meu uitandu-se la primul episod si chiar m-a inspirat! Sper sa iti placa!



These were done with gel polish. I have started using it on my nails because I don't feel very confident with doing designs on it yet as I did some on a clients' nails and they peeled off :( As you can see, the paint on some of my nails started to peel off too. I am now convinced you mustn't reach the tip of the nails with the painting because it will peel off. You also have to apply both the paint and topcoat in thin layers, otherwise the topcoat will crack. The paint has to be very well dried before applying topcoat. You don't have this "interdictions" when using regular polish but there are also some design techniques which are easier done on gel polish.

Acestea au fost facute cu oja semipermanenta. Am inceput sa o folosesc pe unghiile mele pentru ca nu ma simt foarte sigura pe mine cand fac design-uri pe ea pentru ca am facut cateva pe unghiile unei cliente si i s-au cojit :( Dupa cum vezi, si de pe cateva din unghiile mele a inceput sa se cojeasca vopseaua. Sunt acum convinsa ca nu trebuie atins varful unghiilor cu pictura pentru ca se va coji. De asemenea trebuie si sa aplici atat vopseaua cat si topcoat-ul in straturi subtiri, altfel topcoat-ul va crapa. Vopseaua trebuie sa fie foarte bine uscata inainte de a aplica topcoat. La oja normala nu ai aceste "interdictii" dar sunt si unele tehnici de design care se fac mai usor pe oja semipermanenta.

These are the pictures I used:

Acestea sunt pozele pe care le-am folosit:





I also did some blood splatter nails, some glitzy ones and some balloons.
Mi-am facut si niste unghii cu stropi de "sange", unele cu glitter si niste baloane.


Ok, and now a little about my nails, since there's been a long time since my last post. I have broken one :(

Ok, si acum putin despre unghiile mele, avand in vedere ca nu am mai postat de mult. Mi s-a rupt una :(


But I sculpted it using acrylic and here it is after two weeks (I'm super happy I didn't get lifting):
Dar am sculptat-o din acryl si aici este dupa doua saptamani (sunt foarte fericita ca nu a prins aer):


I will keep the acrylic on until my natural nail is the same length as the others. Here is the last photo of all of my nails when they were intact:

O sa pastrez acrylul pana cand unghia mea naturala va fi de aceeasi lungime ca celelalte. Aici este ultima poza cu toate unghiile mele cand erau intacte:


They have since grown and I've rounded the tips a bit.
Au mai crescut de atunci si le-am rotunjit varfurile putin.


Oh, and before my nail broke, I attended a beauty professionals fair and I've met one of my nail idols and got a demonstration done (the middle fingernail) by her, she is an acrylic master - Angie Grecu

Oh, si inainte sa mi se rupa unghia, am mers la un targ pentru profesionistii din industria infrumusetarii si am cunoscut unul din idolii mei in ceea ce priveste unghiile si mi-a si facut o demonstratie (unghia de pe degetul din mijloc), este o artista desavarsita in acryl - Angie Grecu


Hope you liked this post and hope you have a great week!
Sper ca ti-a placut aceasta postare si sper sa ai o saptamana minunata!

6 comments:

  1. Ambele manichiuri sunt geniale, esti o adevarata artista!

    ReplyDelete
  2. American Horror Story serialul meu preferat, manichiura ta de Halloween arata infricosator de bine , superb modelul din ultima poza mai ales unghia din mijloc realizata in acryl :)

    ReplyDelete
  3. Haha..o sa zic si eu ca Mihaela.
    Ador American Horror Story...iar cand ti-am vazut manichiura eram sigura ca de acolo te-ai inspirat!
    Superba manichiura

    ReplyDelete
  4. According to Stanford Medical, It's really the SINGLE reason women in this country live 10 years more and weigh 19 kilos less than we do.

    (And by the way, it has absoloutely NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

    Tap this link to determine if this short test can help you unlock your real weight loss potential

    ReplyDelete

Please be polite/ Te rog sa fii politicoasa =)